3 tipp, hogy a várandósság ne legyen terhes

3 tipp, hogy a várandósság ne legyen terhes
A babavárás a nők életének egyik legkülönlegesebb időszaka, azonban rengeteg kérdés felmerülhet ilyenkor a családokban.

  • A babavárás a nők életének egyik legkülönlegesebb időszaka, azonban rengeteg kérdés felmerülhet ilyenkor a családokban. Rákóczi Ágnes szülésznő összegyűjtötte, hogy melyek azok a tévhitek, amelyeket itt az idő elfelejteni, és mik azok a dolgok, amelyekre nem árt odafigyelni a kismamáknak.

Aktív élet

Egy egészséges kismama sokféle mozgásforma között válogathat: gyógytornászok által kidolgozott kismama torna, kismama jóga, kismama hastánc, aquafitness. Kellő fizikai állóképességgel a hosszú vajúdást is jól tolerálja a szervezet: csak elfárad, de nem merül ki, így a gyermekágyas időszakban gyorsabban regenerálódik.

Kiegyensúlyozott táplálkozás

A kiegyensúlyozott táplálkozás – a legfontosabb az egyszerű szénhidrátok kerülése –, és a mozgás együttesen rizikócsökkentő tényező. Az, hogy egy várandósnak mennyi a BMI-je (testtömegindexe), hatással lehet a szülés alatti méhtevékenységre, a szövetek rugalmasságára, a magzat nagyságára. Helyes étrend esetén kevesebb a várandóssággal összefüggő kórképek kialakulásának esélye, mint például a terhességi diabétesz és a magas vérnyomás.

Az internet nem a barátunk!

Ma már rengeteg lehetőség van az információk beszerzésére. De „Dr. Internet” nem feltétlenül a legjobb forrás. Nem mindig egyszerű az információdömpingből kimazsolázni azt, ami igazán hiteles forrásból származik, ráadásul még az adott édesanyára, babára is vonatkozik.



Budapest.
SZUPERINFO.HU