2013.07.4 12:02; Frissítve: 2013.07.4 12:02


Újabb M0-s szakaszt adtak át

Újabb M0-s szakaszt adtak át
Megnyílt a közforgalom előtt az M0-s autóútnak az M6-os autópálya és az 51-es főút közötti, 11 kilométer hosszú, három forgalmi és egy leállósávos, Szeged felé tartó fél pályája.
hiba beküldése

Az új útszakaszt a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infrastruktúráért felelős államtitkára adta át Csepelen. Völner Pál egyebek között azt hangsúlyozta, hogy a fejlesztés jelentősen könnyíti majd a térségben élők életét, az áthaladók közlekedését, de fontos a közlekedésbiztonságban betöltött szerepe is. Az államtitkár közlése szerint a beruházás indokoltságát bizonyítja, hogy a régióban a bécsi után ez a legnagyobb forgalmú körgyűrű, forgalmi sávonként mintegy 25 ezer jármű halad át naponta. Völner Pál szólt arról, hogy már a befejező munkálatokat végzik az M0-s déli szektora bővítésének további részén, szeptember elején az 51-es főút és az M5-ös autópálya közötti 6,3 kilométeres szakasz is elkészül. Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő Zrt. (NIF) kommunikációs vezetője emlékeztetett arra: a fejlesztés célja, hogy a négysávos M0-s körgyűrű déli szektorát további négy sávval bővítse, így az kétszer három sávos legyen, egy-egy leállósávval, s megszűnjenek a forgalmi dugók. A kivitelező szélesítette a sávokat, illetve 25 kilométer hosszúságban telepített zajvédő falat. A pályaszakaszhoz két új Duna-híd is tartozik, a hárosi Deák Ferenc- és a soroksári Duna-ág híd. A hozzávetőleg nettó 34 milliárd forintos projekt az Új Széchenyi Terv keretében, az Európai Unió támogatásával, a kohéziós alap társfinanszírozásával valósult meg – mondta a NIF kommunikációs vezetője.

vecseshirek.hu

 



Dabas.
SZUPERINFO.HU




Belépés



Elfelejtetted a jelszavad?
Új felhasználó regisztrálása