Frissítve:

Gyümölcs- és zöldséglevek: tényleg egészségesek?

Az, hogy mi kerül a poharunkba, meghatározhatja a közérzetünket, az alakunkat és az egészségi állapotunkat.


Lássuk, mennyire egészségesek valójában a gyümölcs és a zöldséglevek!
Friss zöldséglé: Kedvenc zöldségeink nyers levének legurítása a vitamin- és ásványianyag- pótlás kitűnő módja. A zöldséglevek
előnye a gyümölcsökével szemben, hogy kevesebb cukrot tartalmaznak.
Gránátalmalé: Hihetetlen mennyiségű antioxidáns van benne, védi az agyat és az idegrendszert, illetve bizonyos rákfajták távol tartására is képes. Cukor- és kalóriatartalma miatt azonban nem érdemes túlzásba vinnünk!
Vörösáfonyalé: C-vitamin bomba, tehát vitathatatlan szerepe van az immunrendszer erősítésében.
Feketeáfonyalé: Egy felmérés szerint azok az emberek, akik 12 héten át naponta 2,5 pohárral ittak belőle, fejlődést mutattak a tanulási és memóriateszteken.
Cseresznyelé: Az elképesztő antioxidánstar talom mellett gyulladáscsökkentő hatása is van.
100%-os gyümölcslé: Azokkal, amelyekben az egyéb hozzávalók minimális mértékben vannak jelen, naponta 1-2 pohárral vitamindús folyadékhoz juttathatjuk a szervezetünket.

hiba beküldése



.
SZUPERINFO.HU




Login2


Autentificati-va sau adaugati un comentariu pe TION.ro

Autentificati-va pe TION.ro:




Elfelejtetted a jelszavad?

Comentati pe TION.ro:

Completati numele si e-mailul dvs. in casutele de mai sus pentru a putea comenta ca utilizator neinregistrat.

Új felhasználó regisztrálása