Frissítve:

Sokaktól függ a vendég értékítélete

Papp Gábor köszöntötte a szobakiadók konferenciáját Papp Gábor köszöntötte a szobakiadók konferenciáját
Összefogással, minőségfejlesztő munkával fogtak hozzá az újabb turisztikai szezonra való felkészüléshez Hévízen. A tavaly elért eredmények alapján a fürdőváros a képviseletével kiemelt vendég volt Budapesten, a Kongresszusi Központban tartott 21.

hiba beküldése

Turisztikai Évadnyitó Gálán. Nemrég az önkormányzat házigazda szerepével zajlott le a Hévízi Szobakiadók Szövetsége fóruma, a városháza dísztermében. Mindkét eseményen hangsúlyos téma volt az összefogás és a minőségfejlesztés.
– Eredmények mindenütt csak közös erővel születhetnek, kiváltképp igaz ez a turizmusra, ahol a legkülönfélébb szolgáltatások magas minősége szükséges a vendégek elégedettségéhez – emelte ki Papp Gábor, a magánszállásadók fórumán mondott köszöntője során, s ezzel az önkormányzat szemléletére is rámutatott. Majd bizonyítékként azt az elismerést említette, amit a budapesti turisztikai gálán kapott Hévíz: a fürdővárost együttműködések tekintetében példaként állították az idegenforgalom szereplői elé. Mint idézte, egyik legfőbb bizonyítékként lett említve, hogy állami, önkormányzati és vállalkozói összefogással sikeresen lehet működtetni egy vidéki repülőteret.
Ezzel természetszerűen összefügg, hogy Hévíz és környéke nagyobb térségből, új vendégköröknek is célpontja lett, ami a tavalyi adatokból már látszik. E tendenciára való rákészülést is szolgálta többek közt a szobakiadók konferenciája, amire két minisztérium: a nemzetgazdasági és a nemzeti fejlesztési tárca támogatásával kerülhetett sor. Lajkó Ferenc, a Hévízi Szobakiadók Szövetsége elnöke, országos szövetségi elnökhelyettes elmondta, hogy a fórumot kiemelten, de nem kizárólagosan a magánszállásadók minőségi munkájának elősegítése céljából rendezték. Ezzel is igyekeznek hozzájárulni, hogy az idei turisztikai szezon is mind sikeresebb legyen.
Dr. Nemes Andrea, a Nemzetgazdasági Minisztérium turisztikai főosztályvezetője országosan a múlt év 11 hónapja és az előző év hasonló időszaka tükrében 3,5 százalékos vendégszám növekedésről beszélt, ezzel együtt a turisták 4,6 százalékkal több vendégéjszakát töltöttek el a szállásadóknál. Közel azonos arányban, mintegy 8 százalékkal emelkedett a hazai és a belföldi vendégszám. Az arányokon legtöbbet az oroszok javítottak, csaknem 30 százalékkal, amiből jelentősen részesült Hévíz is.
A további jó eredmények zálogaként esett szó a minőségjavításról, s azon felül a belföldi forgalom tekintetében a Széchenyi Pihenő (SZÉP) kártya elfogadó rendszer szélesítéséről.
Horányi Árpád



.
SZUPERINFO.HU




Login2


Autentificati-va sau adaugati un comentariu pe TION.ro

Autentificati-va pe TION.ro:




Elfelejtetted a jelszavad?

Comentati pe TION.ro:

Completati numele si e-mailul dvs. in casutele de mai sus pentru a putea comenta ca utilizator neinregistrat.

Új felhasználó regisztrálása