Személyi edzés 1. rész

Akt.:
Személyi edzés 1. rész
Ezen a héten arról írunk Nektek, hogy miért érdemes személyi edző irányításával edzeni, és mire számíts a B-fitben, ha személyi edzést kérsz.

Kérdés:

Mikor célszerű személyi edző segítségét kérni?

Válasz:

 – ha szeretnél gyors és hatékony eredményt

– ha nem vagy biztos abban, hogy amit csinálsz az edzőteremben az jó-e

– ha nem tudsz eligazodni az edzésmódszerek és diéták dzsungelében

– ha úgy érzed egyedül nem megy

– mielőtt feladnád

– mielőtt elkezdenél edzeni

 Kérdés:

Mire számítsak az első alkalommal?

 Válasz:

 Az első alkalom tulajdonképpen a program bevezetője, megismerkedsz az edződdel, megbeszélitek a céljaidat, alaposan kikérdez a táplálkozásodról, edzésmúltadról, egészségügyi állapotodról, korábbi műtétek, panaszok, jelenlegi problémák, alvási/pihenési szokások, stressz… stb.

Természetesen csak arra kell válaszolnod, amire szeretnél!

 

Ezután egy FMS-t (funkcionális mozgás-szűrés) fog elvégezni az edződ, aminek célja, hogy lásson hétköznapi, egyszerű mozgások közben, és feltérképezze az izmok, ízületek állapotát. Ennek alapján fogsz korrekciós gyakorlatokat kapni, amiket az edzésen gyakorolni is fogtok.

 

/Forrás: B-Fit/

 



.
SZUPERINFO.HU