Frissítve:

Személyi edzés 3. rész

Személyi edzés 3. rész
10 tipp hogy hogyan válassz személyi edzőt

hiba beküldése

1. Járj utána, kik és milyen végzettséggel tartanak személyi edzést a környező fitness

központokban. Egy tapasztalt, képzett edző lehet a kulcs a céljaid eléréséhez.

2. Egy jó személyi edző bárhol tud edzést tartani, de fontos, hogy olyan edzőtermet

válassz, ahova szívesen jársz.

3. Kérj árajánlatot a jelöltjeidtől. Gondold át, mennyit szeretnél az egészségedre fordítani.

4. Informálódj, kérd ki mások véleményét, akik már jártak a választott edzőnél.

5. Kérj személyes találkozót az edzőtől, beszélj neki a céljaidról. Ez jó alkalom arra is,

hogy megnézd mennyire jöttök ki jól, mennyire értitek meg egymást.

6. Olyan edzőt válassz, akiben megbízol! Ha kételkedsz az edződ munkájában, az olyan, mintha

alapok nélkül próbálnál házat építeni.

 7. A testedzés koncentrációt igényel. Mindenképpen olyan edzőt válassz, aki 100%-ban

képes rád figyelni az órák során.

 8. Talán már ismered a korlátaidat, de ha jól választasz edzőt, túlszárnyalhatod önmagad.

Az edző hitelessége és motiváló magatartása elengedhetetlen.

 9. Az eredmények csak azoknak jönnek, akik keményen dolgoznak, viszont ha nem érzed jól magad,

túl nehezek az edzések, a lelkesedés könnyen elveszik. Legyél nyitott az edződ felé, mond el,

mi az, ami változtatni szeretnél. Egy rugalmas edző meg fogja találni a neked legmegfelelőbb megoldást.

 10. Légy tisztában a céljaiddal és tudj hinni önmagadban!

 

***********************************************************************

Hazánkban még kevés edző ismeri és használja az FMS rendszert, pedig

ez egy jól összeállított, az alapmozgást vizsgáló pontrendszer, amely

közös nyelvet hoz létre a fizikoterapeuták, versenysportolókkal dolgozó

erőnléti és sportági edzők, személyi edzők, valamint sportorvosok között.

FMS rendszer=Fundamentális Mozgásminta-Szűrés: tehát az alapokat veszi figyelembe.

Miért fontos ez?

Ha kiszűrjük a korlátozottságot, a jobb és bal oldal közti eltéréseket, majd

újraprogramozzuk a kliens alapvető mozgásmintáit, akkor el tudjuk azt érni,

hogy csökkenjenek az asszimetriákból, beszűkült mozgástartományból,

korábbi sérülés miatti kompenzációból eredő problémák, kellemetlen, sokszor

fájdalommal járó panaszok, és nagyobb arányban elkerülhetőek legyenek a sérülések,

valamint növelhető a teljesítmény is.

Összefoglalva:

• Egyszerű gyakorlatok

• Egyszerű pontozási rendszer

• Aránytalanságok, gyenge részek kiszűrése

• Könnyen elsajátítható nyújó és korrekciós gyakorlatok

• Sérülések előfordulásának csökkenése

• Javuló sportteljesítmény

/Forrás: B-fit/



.
SZUPERINFO.HU




Login2


Autentificati-va sau adaugati un comentariu pe TION.ro

Autentificati-va pe TION.ro:




Elfelejtetted a jelszavad?

Comentati pe TION.ro:

Completati numele si e-mailul dvs. in casutele de mai sus pentru a putea comenta ca utilizator neinregistrat.

Új felhasználó regisztrálása